tiistai 10. kesäkuuta 2014

Hair pain

Toisin sanoen bad hair day. Tai niin ainakin luulin! Koska kun mulla oli päivällä enää tasan 15 min aikaa saada itseni lähtemään lounaalle keskustaan, roikkui mun tukka pitkin naamaa ihan sekaisin, likaisena ja villinä. Mitä teet, kun kuivashampoo on loppunut? Kiroat ja toivot, että tyhjästä ilmestyisi uusi pullo? :) No ei tainnut ilmestyä.

Mun täytyi alkaa luovaks. Kaivoin laatikosta sen yhden ja ainoan hiuskorun jonka omistan ja istutin sen päähäni. Latvoja piti hieman siirrellä sivuun, etteivät roikkuisi niin pahasti, mutta niillä sainkin  peitettyä hiuskorun kuminauhat kätevästi. Oon avautunut täällä noin miljoona kertaa siitä, kuinka oon maailman onnettomin hiustenlaittaja, mutta tällä kertaa onnistuin. Sain aikaan kampauksen! Jee :D Ja nyt aivan varmasti (lähes lupaan, hehe) haalin alennnusmyynneistä kaiken maailman hiuspantoja ja -koruja, jotka saa kesällä, ja toivottavasti myöhemminkin, pelastaan mut hiustuskalta. 

Täytyy muuten ohimennen sanoa, etten muista milloin viimeks olisin ollut näin tyytyväinen mun hiusväriin! Oon tässä kevään aikana värjäillyt ja etsiskellyt sitä oikeaa sävyä ja nyt luulen, että oon ehkä löytänyt sen. Heleä punertavanruskea <3
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti