maanantai 18. marraskuuta 2013

Haaste: kuka minä olen?

Classy XL-blogisti haastoi mut paljastamaan, kuka täällä ruudun toisella puolella kirjoittelee. Mahtava tapa rikkoa parin viikon liiaan liian pitkäksi venynyt hiljaisuus! Otin tietenkin haasteen vastaan ja laitoin sen eteenpäin! Alla haaste kokonaisuudessan, jännää!

Aivan ensiksi blogihasteen ohjeet:

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 faktaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun tulee keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 blogia, joilla on alle 200 lukijaa/seuraajaa.
5. Sinun pitää kertoa ketkä olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.


Tyylin viemää - 11 faktaa minusta (yritin valita sellaisia, joita en olisi niin kovasti vielä toitottanut täällä):
1. Olen aika äänekäs ihminen: nauran ja puhun aina kovaan ääneen!
2. Äitini on aina kaikella rakkaudella kuvannut mua tilaa vieväksi ihmiseksi: tykkään olla huomion keskipisteenä ja läsnäoloni yleensä huomataan.
3. Olen aika haaveilija ja jos aikaa on, vietän aikaa mielelläni pilvilinnoissani!
4. Olen aika tempperamenttinen, mutta myös herkkä. Yleensä ne kulkevat käsi kädessä.
5. Perfektionismi on paheeni. Jos saisin valita, tekisin aina kaiken täydellisesti.
6. Tiedän opiskelevani omaa alaani (suomen kieli) ja toivon hartaasta, että voin työllistyä alalla, kunhan valmistun!
7. Haluaisin olla todella siisti ihminen ja siivousintoilija. Todellisuudessa olen äärettömän suurpiirteinen ja boheemi.
8. Mun vaatekaapissani on meneillään kriisi. Mun tyyli on siis kriisissä juuri tällä hetkellä!
9. Pimeät syysillat masentavat mua. Kaipaan valoa!
10. Hyvä seura, nauru, juoruaminen ja lasi kuohuviiniä parantavat vaivan kuin vaivan!
11. Olen ylpeä ja onnellinen XL-tyttö ja aion olla vastedeskin!


Näihin kysymyskiin vastasin:

1. Omakotitalo vai kerrostalo?
Pidän molemmista. Haaveilen kyllä enemmän omakotitalosta.

2. Lempiruoka?
Olen aika kaikkiruokainen ja herkku kuin herkku sopii. Sushi on kyllä mieletön herkku!

3. Vaatekauppa, josta ostat pääasiassa vaatteesi?
Vila.

4. Miksi bloggaat?
Halusin kanavan omille ajatuksille, muiden ajatuksille, omille kuville ja tarinoille.
Ja tietysti lisää XL-naisia blogimaailmaan! 

5. Unelmalomasi?
Täydellinen yhdistelmä kaikkea: kulttuuria, kaupunkia, historiaa, shoppailua, rantalomaa,
rentoutumista? Onkohan sellainen edes mahdollista? 

6. Millainen on joulusi?
Tänä jouluna pitkästä aikaa oman perheeni kanssa eli perhejoulu ja mökkijoulu. Joulu on ollut 
aina lämminhenkinen, rauhallinen ja ihana. Rakkaita ihmisiä ja lämmintä tunnelmaa. 

7. Lempivuodenaikasi?
Kesä. Vaikka olen kevään lapsi, rakastan kesää yli muiden!

8. Tuplakupla vai lokki?
Tuplakupla.

9. Haaveesi?
Maailma on aika epävarma paikka nuorelle aikuiselle. Haaveilen, että kaikki menee hyvin. 
Että saan olla onnellinen ja elää Juhoni kanssa. Ura, lapsia, koti... Sellanen basic-haave.

10. Lempinäyttelijä?
 Penelope Cruz

11. Mitä pidit tästä haasteesta? :-)
Hauska! 

Heidät haastoin:
4. Luonnon ympyröitä
5. Muruja Mardella
6. Maidelin
7. Maianna 
8. Auroraam 
9. No Heels Needed 
10. kapteenilla 
11. Ruokasotaa

Ja sitten mun kysymykset haastetuille:

1. Millainen on lapsuuden kesämuistosi?
2. Korkeat vai matalat kengät?
3. Lempivaatteesi?
4. Hauaisitko asua maalla vai kaupungissa?
5. Unelma-ammattisi?
6. Paras matkasi koskaan?
7. Mitä ottaisit mukaan autiolle saarelle?
8. Mitä et ole kertonut lukijoillesi itsestäsi?
9. Hikitreeni kuntosalilla vai hetki loistavan kirjan kanssa?
10. Jos tanssit, missä, milloin ja miski?
11. Lempielokuvasi?

Toivottavasti kaikki haastetut blogit sopii tähän haasteeseen. Lukijatietoja on selvitelty 
blogilistalta ja blogin sivuilta :)

6 kommenttia:

  1. Kiitos haasteesta! <3 Hyvään aikaan tuli haaste, kun yritän opetella bloggausrytmiä uudelleen. Yritän toteuttaa tämän mahdollisimman pian.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtavaa! Hienoa, että ajoitus osui juuri nappiin! :)

      Poista
  2. Tää sun blogi on aivan ihana, yks parhaista mitä oon lukenu :) Kuvatkin on niin kauniita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! <3 Onpa aina ihanaa saada positiivista lukijapalautetta, lämmittää mieltä!

      Poista
  3. Kiitos haasteesta miljoonasti! <3 Mäkin palailen vähitellen ja varmasti blogin puolelle, jospa ihan päivittäiseen rytmiin saakka, ja tää on upea keino!

    Niin, ja ihanaakin ihanampi blogi sinulla! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienoa, että oot mukana! :) Ja kiitos <3 Valitsin teitä haastettuja blogeja mukaan juuri samoilla perusteilla: että blogi näytti ihanalta, monipuoliselta ja kiehtovalta!

      Poista