keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

Holiday holiday holiday!

Oon ollut maailman huonoin bloggaaja viimeiset puolitoista viikkoa: elämä on ollut hullua kiirettä ja hommaa aamusta iltaan! Koulujuttuja, kirjoitusjuttuja ja Hulluja Päiviä kassapöydän molemmin puolin. Jännää on kyllä ollut ja oon tavannut uusia mielenkiintoisia ihmisiä vaikka kuinka. 

Nyt kuitenkin on kiireisimmät jutut hoidettu pois alta ja hyvä niin, sillä mä lähden reissuun! Suomen kielen opiskelijoiden excu suuntaa tällä kertaa Helsingin kautta Viroon Tartoon ja oon tosi innoissani :) En oo päiviin tuntenut oloa näin renotutuneeksi ja huolettomaksi, mahtavaa viettää pääsiäistä hauskalla porukulla Tarton toivottavasti keväisessä lämmössä. Laukku odottaa pakattuna eteisessä, että kohta tästä nousen ja lähden kohti Oulun rautatieasemaa.

Viimeksi me oltiin exculla Budapestissä vuosi sitten maaliskuussa. Siitä riemusta oppineena oon aika satavarma, että nytkin on tiedossa hieno matka. Ihanaa ja rentouttavaa pääsiäistä teille kaikille, kuullaan matkakuvien kera ensi viikolla!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti