sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Lumisia puita ja bootsit

Hei kaikki ja tervetuloa tyylin viemiksi! Oon jo pitkään pohtinut blogin kirjoittamista ja nyt päätinkin alkaa hommiin. Tässä blogissa puhun muodista, omasta tyylistäni ja kauneudesta, mutta myös lifestylesta ja kaikesta muusta ihanasta ja inspiroivasta.

Olen yliopisto-opiskelija ja asun Oulussa mieheni ja koirani kanssa. Olen iloinen ja temperamenttinen jokapaikanhöylä, jolla on koko ajan jokin projekti käynnissä. Muoti on kuitenkin yksi suurimmista intohimoistani ja siksi haluankin jakaa sen teidän kakkien kanssa! Tässä siis samantien kokonainen viikonloppupäivitys, sillä viikonloppu onkin ollu aivan loistava bloginaloitus viikonloppu :)

Lauantaina uhmattiin Juhon (mun mies) ja Freyan (meidän malamuutti-pentu) kanssa pakkasta ja lähdettiin metsään retkelle. Löydettiin itsemme talven ihmemaasta! Kaunista, kaunista, kaunista... Ja pitkän lenkin jälkeen maistui aurinkokuivatut tomaatit-cheddar -uunileivät.


Sunnuntaina päätin lähteä keskustaan Stockalle hakemaan Bull Boxerin bootsit, joita olin himmoinnut jo pidemmän tovin. Lahjakortti ja alennuskuponki saivat kyytiä kun purjedin kaupasta ulos uudet ihanuudet mukanani! Alunperin en ollut ajatellut kevääksi bootseja (tai siis buutseja ollenkaan), mutta nämä nähdessäni tiesin, että mun oli saatava ne. Kyllä sen aina jotenkin vaan tietää.



Päivän asu on niin mua: naisellinen, herkkä ja ujostelematon. En häpeile kurvejani enkä tehnyt niin tänäänkään!


  • Paita: Zara
  • Hame: Vila
  • Vyö: Mango
  • Kello: Guess
  • Käsilaukku: Löytö tallinnalaisesta vintage-liikkeestä.

2 kommenttia:

  1. Terve!
    Kiva blogi sulla. :) Tätähän täytyy alkaa seurata.
    -Ida-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Aivan ihanaa jos säkin alat seuraamaan!

      Poista