maanantai 22. huhtikuuta 2013

Turamisu-tyttöset

Lauantaina oli erittäin ansaittu tyttöjen ilta. Tiedossa oli siis laatuseuraa ja hulvatonta hauskaa iltapäivästä aina yömyöhään. Tytöt tulivat mun luokse kahden jälkeen, juoruttiin, laitettiin ruokaa, saunottiin, kilisteltiin ja herkuteltiin. Tyttöjen illan teema oli ikään kuin juhlistaa Tiinan huhtikuun alussa olleita ja mun huhtikuun loppupuolella tulevia synttäreitä. Sen kunniaksi Liisa oli leiponut suussasulavan ihanan mangoliköörijuustokakun! Itse tein tiramisua, joka on mun suosikki yli kaiken italialaisesta kettiöstä - aivan täydellinen yhdiselmä pehmeitä ja voimakkaita makuja!

Hämärän tullen jatkoimme matkaa kohti Teekkaritaloa ja Pahkispeksin jatkoja. Pääsin koeajamaan ensimmäistä kertaa mun uuden Guessin kirjekuorilaukun ja se oli juuri niin hyvä, toimiva ja ihanan näköinen kuin olin ajatellutkin!


Mekko: Zara
Neule: Mango
Kello: Guess
Laukku: Guess
Bootsit: Bull Boxer


Ihana ilta täytyi tietysti ikuistaa kimppakuvalla <3 Keskellä Tiina ja oikealla Liisa.

Kun tuli puhetta Italiasta, mun pitää ihan alkaa hehkuttaa Dolce & Gabbanan Spring 2013 -malliston mainoskuvia. Sama teema jatkuu kuin viime keväänä, ja ne ovat aivan mielettömiä! Kuvat henkii intohimoa, tempperamenttia, italialaista perhettä ja yhteiskuntaa ja lämpöä ja rakkautta sen lisäksi, että ne edustaa miestä ja naista seksuaalisina olentoina. Tietysti ne myös mainostaa upeita, värikkäitä ja rohkeita muotiluomuksia. Ne suorastaan tirskuu  rentoutta ja elämästä nauttimista! Tässä pari mun suosikkimakupalaa:


Ja jotta tämä mun asia ei vielä loppuisi, tsekatkaapa kaikki mimmit tämä! Herättää ajattelemaan sitä, että toisinaan voisi kutsua itseään kauniiksi vilkaistessaan peiliin, sillä se ei varmasti ole valhe :) Dove aitojen naisten asialla: http://realbeautysketches.dove.com/


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti