torstai 27. kesäkuuta 2013

Hellepäivän shortsiasu

Mun tän viikon päivityksissä on kyllä persikan väri mukana joka päivä! Eilen ihana kuumuus valtasi taas Oulun ja mä päätin pukeutua kelin mukaisesti. Pääsin vihdoin kaivamaan kaapista esiin ihka uudet Vilan shortsit! Pellavan ja viskoosin sekoitus on loistavan kevyt helteellä.


 Yläosaksi valitsin ihan tavallisen mustan topin, mutta kengiksi ei kelvannut mikään ilmeetön. Persikan ja korallin sävyjen yhdistelmä on jotenkin hauska ja raikas enkä vaan voi vastustaa sitä.


Shorsit: Vila
Toppi: H&M
Kengät: Vagabond
Kello: Guess
 

Pitää todeta, että oon onnistunut tekemään tosi hyviä shortsiostoksia näin alkukesästä! Tavallisesti mun shortsivalikoima on aivan onneton, mutta nyt oon tehnyt erinomaisia löytöjä. Lisää shortikelejä vaan!
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti