tiistai 17. syyskuuta 2013

Herkkusuille ja muille ruokaa rakastaville!

 Some Ben & Jerry's for sweet tooth...

 

... and late lunch at Vapiano's!


Don't get me wrong - mun mielestä Oulussa on ihan tosi paljon kivoja ravintoloita ja kahviloita ja vaikka minkälaisia herkkuja. Mutta Helsingissä on melkein enemmän niitä paikkoja, joiden toivoisin löytävän tiensä Ouluun. Esimerkiksi Ben & Jerry's ja Vapiano, ja monia muita (eikä ainoastaan ruokapaikkoja)!

Fakta kuitenkin on, että ne on siellä ja mä oon täällä, joten pitää nauttia niistä silloin kun oon siellä :) Ja niinhän mä perjantaina teinkin, ja raahasin Liisan ja Tiinan mukanani. Ei sen puoleen, että mun olisi pitänyt kamalasti suostutella, ihanat tytöt <3

Mun jäätelötötteröön eksyi vanhat suosikit: Chocolate Fudge Brownie ja Cookie Dough. Nam, nam, nam! Ja Vapianossa mastui Pasta Carbonara - ikuinen klassikko. Pöydissä olevista yrttiruukuista saa omaan pastaan mukavasti lisämakua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti