tiistai 24. syyskuuta 2013

Simple Autumn Style


Pitkästä aikaa kunnon asupostaus! Kuvat ovat viime viikolta, mutta syksyisiä ovat kuitenkin :) Ja näissä kuvissa seikkailee siis se sama valkoinen Vilan neule, jota esittelin eilisessa shoppailupostauksessa. Oon ihan in love! Mustavalkonen on jotenkin kummasti hivuttautunut mun vaatekaappiin: pohdin asiaa jo kesälläkin, mutta niin se vaan toimii hyvin! Aiemmin olin pitänyt yhdistelmää kovana ja liian simppelinä, mutta huomaan koko ajan muutenkin tällä hetkellä liikkuvani omassa tyylissäni yksinkertaistavaan suuntaan. 

Neule: Vila
Housut: Kapphal XLNT
Toppi: H&M
Kello: Guess
Sormus: Kalevala koru
Knegät: Vagabond

Ja sitten niihin housuihin... Mä oon mekkotyttö - ollut jo vaikka kuinka pitkään! Mutta nyt huomaan, että mun huosutilanne on parempi kuin vuosiin ja oon löytänyt mukavia, sisitejä ja hyvin istuvia housuja yllättävän monet! Pitää edelleen kuitenkin vetästä mekkoa ja hamett pääle vaikka syksy viileneekin, ettei tuu identiteettikriisiä...

 Vagabondin nillkurit ovat uudet, ostin ne kesätöistä itselleni syksyä odottamaan. Ihanaakun niitä voi jo käyttää! En oo aikaisemmin omistanutkaan näin korkeia kiiloja, vaikkeivat nuo nyt kovin korkeat olekaan. Aivan fantastiset jalassa: mukavat ja tukevat, mutta silti korkeat ja naiselliset! Sopii hyvin seka kouluun että baariin. Kiva nihkeänkitkainen pohja niissä myös on, joten ei tarvitse pelätä kompurointia liukkailla lattiapinnoilla.

Lisää nilkkuriesta myöhemmin! Ja huomenna olis luvassa vähän kirpparitunnelmia!

2 kommenttia: