sunnuntai 29. syyskuuta 2013

The Matte Skin Triplets


Mulla on todella hankala rasvainen akneiho. Nykyisin tilanne ei oo aivan yhtä paha kuin joskus aiemmin, sillä vaivaan on syöty Roaccutan-kuuria sun muuta myrkkyä, joista on ollut jonkin verran apua. Vielä lukiolaisena ajattelin, että 24-vuotiaana kaikki finniongelmat olisi onneksi ohi ja mun iho olisi aina kaunis ja sileä. Niin varmaan! Vaikka pahimmat aknepäivät on toivottavasti jo nähty, on mulla jatkuvasti vaivanani finnit ja niiden arvet. Joku viisas tosin kertoi, että rasvaisen ihotyypin naiset eivät rypisty yhtä varhaisn kuin kuivaihoiset. Ehkä näytän nuorelta ja finnittömältä sitten joskus viisikymppisenä!

 Anyway, rasvaisen ihon kanssa eläminen on jatkuva haaste: kuinka taistelen rasvaa vastaan ja saan kasvoni näyttämään raikkailta koko päivän? Jos ihohuokoset tukkii paksuilla meikkikerroksilla, on lopputulos kahta kauheampi kuin se, mitä lähti peittämään... 

Nyt voisin väittää löytäneeni aika loistavan trion, joka takaa hyvän pohjan meikille ja pitää ainakin mun naaman kiillottomana lähes koko päivän! Oon nimittäin käyttänyt pohjustusvoidetta ja BB-voidetta basic arkipohjana meikille jo ainakin vuoden, mutta se ei ole tuntunut riittävän. Ja ihmekös tuo, sillä mulla on ollut pohjalla aivan vääränlainen kasvovoide. Kiiltoon kyllästyneenä päätin kokeilla jotain uutta ja ostin Garnierin Nordic Moisture Match -voiteen rasvaiselle iholle. I love it! Voitko kuvitella päivän, jona ei tarvitse lisätä puuteria ainakin kahdesti? Mä en voinut... Tää ei ole mainos, vaan erittäin tyytyväinen käyttökokemus. Jes!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti