sunnuntai 2. helmikuuta 2014

Hey, let's skate!


Mä oon tässä pari päivää toipunut lähes jokatalvisesta pakollisesta mahapöpöstä ja eilen Juho ajatteli, että voitais ulkoilla kevyesti luistelemalla. Niinpä kipsutettiin tohon naapurikoulun jäälle ja pistettiin luistimet jalkaan! Ostin joululomalla luistimet Helsingistä sporttidivarista, oon luistellut viimeksi ehkä yläasteella! Ja vaikka oon joskus ekalla luokalla ollut luistelukoulussa, ei niistä opeista ollut ihan hirveesti mitään jäljellä: liu'uin jäällä menemään tosi rauhassa ja pelkäsin kaatuvani, vähän yritin sirklata, mutta olihan se mun meno aika kömpelöä :D

Juholla sen sijaan oli meneillään varsinainen dancing on ice, se liuku ja hyppeli ja pyöri hokkareillaan menemään, vauhtia oli ihan kamalasti! Mä suosin sen sijaan sellasta tosi rauhallista rusettiluistelu-meininkiä. Ja oli tosi hauskaa käydä hetki pyörähtämässä jäällä, se virkisti! Niin, ja olihan pakko ottaa mun hoipertelevaa menoa vähän videolle, ihan vaan itseironian nimissä :)


Kevyen luistelun jälkeen lämmin kaakao maistui todella hyvältä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti