keskiviikko 5. helmikuuta 2014

Tauko


Tulin pitämään kesken päivän tauon, etei Freya joutuis olemaan koko päivää yksin. Kumma, miten sekä mun ja Juhon pitkät ja kiireiset päivät osuu aina päällekkäin! Joka tapauksessa, kotona mua odottin huomionkipeä Freya, kaikkine irtokarvoineen :) Toi tyttö on kyllä huomion- ja hellyydenkipein olento koskaan! Se päihittää jopa mut!

Mun tarkoituksena oli oikeasti käyttää aika hyödyksi ja saada jotain fiksua aikaseksi ennen kun meen takas yliopistolle ja luennolle, mutta jotekin kummasti tää taas luisui tällaseen somettamiseen! Niinpä kirjoittelen tätä ja tein myös Facessa sellainen look back -videon. Siitä tuli tosi hauska! Toivottavasti tää linkki toimii - tossa olisi mun kuusivuotinen Facebook-historia ja monia ihanai hetkiä <3 Mun facesta


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti