keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

Some Inka Style Feathers


Löysin naistenpäivänä Vilasta uuden ihanan pehmoisen huivin. Ihastuin huiviin heti, mutta hetken piti miettiä, onko se ollekaan mun tyylinen, tollaiset maanläheiset värit ja Inka-tyyliset höyhenkuviot. Toisaalta juuri niihin mä ihastuinkin! Vähän jotain uutta ja erilaista :) Huivin matsku on siis tosi pehmeää ja se lämmittää kivasti näinä vaihtelevan viileinä kevätpäivinä.

Puin huivin mustavalkoisen kokonaisuuden kaveriksi ja laitoin hiukset kalanruotoletille. Kuten oon ennenkin sanonu, oon maailaman surkein hiustenlaittaja, en vaan osaa tehdä niille just mitään! Niinpä oli kiva letitellä pitkästä aikaa. Yritän jatkuvasti löytää blogeista ja Istagramista inspistä kivoihin kampauksiin, mutta usein insspis kaatuu taidon puutteeseen! En vaan meinaa osata...  Pitänee myös taas pikkuhiljaa tarttua väripurkkiin, alkaa olla vähä juurikasvua, hehe :) Oon kyllä tykännyt tästä punertavasta sävystä ihan superpaljon, harmi vaan, että sävyn ylläpitäminen on vähän haasteellista. Punertava kun tuppaa haalistumaan helposti... Onneksi väri on myös vaaletessaan kiva!

Paita: H&M
Hame: Esprit
Huivi: Vila

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos! :) Oli hauskaa vaihteeksi ostaa jotain vähän erilaista, noi maanläheiset värit kun ei yleensä oo niin mun juttu.

      Poista