keskiviikko 4. joulukuuta 2013

Happy Feet


Mun maanantai-illan ilo oli home made -jalkakylpy! Telkkarista tuli Good Wife ja mun jalat lepäili lämpimässä vedessä ja piparmintun tuoksuisessa jalkakylpysuolassa! Olipa ihanaa! Kovettumille näytin vähän raspia ja rasvasin jalat lopuksi mustikan tuoksuisella vartalovoilla. Jokin varsinainen jalkarasva olisi voinut olla tehokkaampi, mutta mun jalat tuntuivat keveiltä, pehmeiltä ja virkeiltä heti kylvyn jälkeen aj vielä seuraavana aamunakin!

Arjessa pitää olla vähän luksusta! Mä lupaan itselleni, etten laimilyö mun jalkoja enää, vaan hemmottelen niitä useammin! Näin opsikelijana ei aina pysty kipittämään kauneushoitolaan hemmoteltavaksi, mutta kotonakin voi hoitaa ja rentouttaa omaa kehoaan :) Nyt sipsuttelen onnellisemmilla jaloilla kohti loppuviikkoa ja vapaapäiviä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti