perjantai 20. joulukuuta 2013

Shopping and so on

Tehtiin eilen shoppailureissu Stadiin - ah, olipa taas hauskaa olla kotona! Aamupäivästä hoidettiin Juhon kanssa viimeiset joululahjat ja käytiin Vallilassa Sporttidivarissa etsimässä vähän talviurheiluvälinetä. Innokkaana hiihtäjänä Juho osti uudet monot ja mä taas ostin ittelleni luistimet! Mulla on ollut sellaset viimeksi lapsena! Osaankohan enää edes luistella...? :) Eiväthän ne ihan käyttämätömät ja tuliterät olleet, mutta ne istuivat hyvin ja ovat kivasti vintegea! Eli siis, jäitä ja pakkasia odotellessa.

Piipahdettiin Juhon kanssa myös Kaisatalossa skannaamassa mulle yksi gradu mun omaa gradu-projektia varten. Olin kivasti suunnitellut, että tottakai siellä uudessa kivassa rakennuksessa on modernit laittaat ja sellainen kopiokone, jolla voin skannata suoraan muistitikulle. Mutta ei, eivät varmaan olleet koskaan sellaisesta kuulleetkaan. Jouduin sitten skannailemaan mailiin ja nyt mun maili on täyttä yksittäisiä viestejä ja pdf-tiedostoja tyyliin 60 kappaletta! Onneks Oulun yliopiston kirjastossa homma toimii helpommin...
Iltapäivälla menin Marin kanssa lounaalle Vapianoon ja vähän kauppoja kiertelemään. Kampin Mangossa oli kaikki -50 % ja sinnehän me suorastaan kirmattiin! Pitkästä aikaa muhun iski mieletön ale-euforia: mielettömästi kaikkea ihanaa, hirvittävästi naisia, pakko saada kaikki, kaikki mulle heti tänne, aivan ihana, voi miten kaunis, mekko, naule, paita, valkoinen, sininen, kaulakoru, kultainen, pitkä jono, sovituskoppiin, liian pieni, liian iso, täydellinen, herttainen, pakko saada, tämän otan, sitten jonoon, kassa sanoo katshing, mä olen köyhempi, mutta tosi onnellinen... Ihan mahtavaa! Mukaan tarttuikin muutamia ihastuttavia juttuja: Mangosta luonnonvalkoinen neule, jossa on niskassa pieni rusetti, ja kullankimaltava neule, jossa on selässä hauska napitus, sekä kultainen choker. Vilasta mukaan tarttui viininpunainen toppi ja tumma tuubihuivi. Ja aivan kaikki puoleen hintaan!

Näytin varmaan joltain himmeeltä turistilta, mutta oli aivan pakko ottaa kuva Stockan ja Aleksin joulukoristeita. Oli mun mielestä aika tunnelmallista!
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti