tiistai 3. joulukuuta 2013

Shopping List

 1. - 5. Mango
 6. ja 7. Mango, 8. Billi Bi, 9. Mango, 10. Clarks
 11. - 15. Mango
16. Vila, 17. Mango, 18. Vila, 19. ja 20. Mango, 21. Vila

Kuten avauduin viime viikolla, mulla on vähän tyylikriisi menossa. Kiire ja talvi ja opiskeijan arki on jotenkin onnistuneet syömään mun innostusta kaikkeen siihen, mitä mun vaatekaapista löytyy. Niinpä menin pitkästä aikaa pyörimään verkkokauppoihin herättelemään aisteja: mikä iskee, mikä tuntuu omalta, ihanalta, must have -jutulta? Löytyihin kaikkea kivaa ja tähän keräilin niitä teillekin nähtäväksi :)

Kummasti huomaan kaikkien vaatteiden ja asusteiden olevan muutamia poikkeuksia lukuunottamatta mustavalkoisia. Se tuntuu jotenkin selkeältä ja hyvältä juuri tällä hetkellä. Ja vaikka olen nyt tällä hetkellä aika hurahtanut viininpunaiseen (mikä yllätys!), sitä ei tässä Mangon hanskoja lukuun ottamatta huomaa. 

Jotenkin kuvitteli tulleeni sellaiseen vaiheeseen, että mun tyyli rentoutuu: tulis huolettomia t-paitoja ja neuleita ja boyfriend-farkkuja tms... Mutta ei, kyllä voimakas ja naisellinen sekä hempeä ja tyttömäinen jyräävät edelleen, jes! Ja ihan vähän leikkisäksikin haluaisin alkaa: Vilan hapsuhame on mielestäni ihan mielettömän hauska ja seeprahousut todella kivat! Tässä odottelen sitten alennusmyyntien alkamista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti