lauantai 5. huhtikuuta 2014

Flower Power


Ihan uskomatonta, millasta voimaa kukkasissa on! Ostin ihania oransseja tulppaaneja eilen kauppareissulla ja kun sain vielä siivottua koko kämpän, tekee ne ihanan keväisen fiiliksen! Mulla on siis ollu aika tylsä viikonloppu: Juho on vaeltamassa Freyan kanssa ja kaikki kaverit on kans jossain omilla teillään. Toisaalta näin on hyvä, sillä oon vähän kipeä, niin nyt otan vähän niinku väkisin rennosti. Niinpä mä oon käyttäny ajan hyödykseni ja tehny kaikkia enemmän tai vähemmän rästissä olevia koulu- ja kirjotushommia.

En yleensä koskaan osta kukkia kotiin, mutta nyt kun fiilistelen ilta-aurinkoa, popitan kaikkea hyvää musaa (mm. Nopsajalkaa, oon ihan koukussa biisien ihaniin lyriikoihin ja biitteihin), niin on ihana katella kauniita kukkasia keittiön pöydällä. Loistavaa, että kevät on täällä! Ja mahtavaa kans, että Juho tulee pian kotiin sieltä pohjosesta hiihtelemästä, oon ihan kamalan ikävän kourissa täällä, hehe :D

Mun lauantai-ilta on kohta leffan kattelua ja pikkuhyvien napostelua. Pitäis nyt nauttia siitä, että voin vallata sohvan kokonaan ittelleni (ja katella kaikkia lssyjä tyttäjen juttuja)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti