torstai 24. huhtikuuta 2014

25 it is!


Niin se tuli täyteen, neljännesvuosisata! Vielä tammikuussa uusi uljas ikä ahdisti - nyt se tuntuu aika hyvältä :) Täytin siis eilen 25 vuotta, päivä oli iloinen ja aurinkoinen, eikä mulla ollut kuin syitä hymyyn. Kiitos kaikille ihanista synttärionnitteluista!

Juho hemmotteli mua tuomalla aamupalaa sänkyyn ja käytiin yhdessä juoksulenkillä (ensimmäinen yhteinen koskaan!). Päivän pakollisten koulujuttujen jälkeen suunnattiin keskustaan herkuttelemaan vähän sushilla ja lämpimällä kaakaolla Torinrananan aitoissa. Kuten olin toivonutkin, Juhon lahjapaketin kääreen alta paljastui Muumi-sarjakuvia! Ah, oon niin riemuissani! Lisäksi sain muita mukavia lahjoja ja kauniita kortteja. Hyvin korttien kirjoittajat mut tuntevat, kun olivat tyttömäisiä ja hempeitä ihanuuksia postitelleet :)

Rauhallisen ja romanttisen päivän jälkeen hemmottelin itseäni saunassa savisella kasvonaamiolla ja kookosöljyisellä hiusnaamiolla. Herkuteltiin myös vähän mutakakulla, se oli niiiiin hyvää! Viikonloppuna voi sitten vähän kilistellä vanhuudelle, kun mun siskot tulee taas kylään ja opiskelijan vappu starttaa kunnolla munkin osalta :D

Lupailin ennen Tarton reissua kivjoa matkakuvia, mutta valitettavasti mun Canon sanoi jälleen työsopparin irti kesken reissun (en saanu melkein yhtään kuvaa!). Joten matkakuvia tulee, kunhan keräilen ne kaikkien kavereiden kameroista :) Pakko kuitenkin jo hehkuttaa, että Tartossa oli ihana ja lämmin reissu!

1 kommentti: