perjantai 27. kesäkuuta 2014

Busy doing nothing

En voi uskoa, että juhannuksesta on jo viikko. Päivät menee kuin siivillä, ja mun ja Juhon rauhaisa mökkijuhannus perheen kanssa Heinävedellä kiiti jo ohitse. Mielessä on vain mieletön saunavihdan tuoksu, ehkä kesän paras tuoksu!

Mun hyvä ystävä kysyi multa eilen, oonko koskaan ajatellut varata kalenteriin päiviä vain olemiseen. En, en oikeastaan ole. Tai voihan sellaista suunnitella, mutta harvemmin se onnistuu: aina tulee suunniteltua jotain ja sitten on kiirettä ja stressiä.

Joten nyt ihanana ja varsin harvinaisena vapaanan perjantai-iltana päätin vain oleilla ja tehdä asioita, joita haluan. Siivosin (mutta vain vähän), koska puhtaudesta vaan tulee hyvä olo! Haluan lakata kynnet, pitäisi vaan valitä väri :) Kuorin kädet ruususuolalla ja nyt iho on ihanan pehmeä. Äidin antamalla lasiviilalla on hyvä hioa kynnet kauniiksi. Lisäksi nautin luonnonkukista maljakossa. Koiranputket ovat suurissa kimpuissa superkauniita! Ne vaan varisee aika paljon... Mutta mitä pienistä! Kohta katselen myös vähän Nashvilleä ja Petollisia enkeleitä, mun lempparisarjoja kun ovat Good Wifen lisäksi.

Niin, ja töistä päästyäni piipahdin Glitteriin hakemaan helpotusta hiusongelmiin. Nyt mulla on vaikka minkalaisia juttuja, joilla voin yrittää loihtia vaikka mitä kivaa mun hiuksiin. Erityisesti rakastan tuota viinipunaista ruusupantaa, sen oon halunnut jo tosi pitkään! Ihanaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille!
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti