keskiviikko 2. heinäkuuta 2014

Roses

Kesän lämpö on viimein saapunut, toivottavasti jäädäkseen! Eilen ainakin oli aivan fantastista nauttia auringosta ja lämmöstä, kunpa kesä voisi kestää ikuisesti.

Kävin viime viikolla hakemassa Glitteristä hieman apua mun hiustenlaitto-ongelmiin ja eilenpä sitten väkersin nutturaa ja siihen hieman ruususia koristeeksi. Olin aika tyytyväinen lopputulokseen: olihan nuttura melko suuri ja ote aika romanttinen, mutta entäs sitten? :) Valkilla nutturan rakentaminen on oikeasti aika helppoa ja onnistuu tällaiseltakin onnettomalta. Nutturaan asti eivät kuitenkaan ylettyneet mun ohkaiset otsahiukset, joita keväinen biotiinikuuri mulle kasvatti, hehe :D

Rakastan kesäisiä koivuja, niiden mustavalkoisia runkoja ja kauniin vihreitä lehtiä. Ne ovat mun ehdoton lempikesämaisema ja lempparituoksu vihtana kesäisessä saunassa. Niinpä vein romanttiset ruususet romanttiseen suomalaiseen kesäluontoon ja ne sopivat yhteen kivasti!


Hiusruusut - Glitter
Topit - Vila
Shortsit - Vero Moda
Aurikolasit - Ninja for Men

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti