tiistai 15. heinäkuuta 2014

Summer stripes


Tässä vähän kesäisiä asukuvia viikonlopulta :) Ihanan raikas ja raidakas maksimekko on semiuusi, ja villi veto mun vaatekaappiin, farkkuliivi, on täysin uusi. Ja siis miten niin villi veto, kaikillahan on farkkuliivi nyt! Farkku ei oo kuitenkaan aikoihin (jos ehkä koskaan?) ollut mun juttu. Siitä huolimatta Vilan myyjä sai mut ylipuhuttua siihen ja tiesin kassalle astellessani, että jos liivi jää kauppaan, mua kaduttaa. Ja kuinka ollakaan, volá, liivi on juuri täydellinen <3 Huomaan, että usein haaveilen erilaisista liiveistä ja suunittelen hankkivani sellaisia, mutta jostain syystä kuitenkin luovun aina ajatuksesta. Pelkään, etteivät ne sovi mun vartalomallille ja peittävät vyötäröni kapean kohdan. Olenkin ihan äärettömän iloinen, että tämä liivi on toimiva! Se mahdollistaa myös olkaimettoman maksimekon käytön töissä, kun avaran kaula-aukon vilautteluvaara pienenee, hehe!

Juho kuvasi mua tosiaan lauantai-iltana hehkuvassa Ainolan puistossa. Ainola puusiltoineen ja puroineen on ehdottomasti yksi mun lempipaikkoja Oulussa, mielettömän vehreä saareke keskustassa, mun työmatkan varrella joka päivä. Aina haluaisin pysähtyä sinne viettämää aikaa ja liian harvoin kuitenkaan teen niin. Lupaan itselleni, että lähipäivinä kun pyöräilen puiston ohi ja vilkuilen siellä auroingossa paistattelevia ihmisiä lähes kateellisena, järjestän itselleni aikaa ja nautin onnekkaana kesäpäivästä Ainolan viheriöillä :)

Mekko - H&M
Farkkuliivi - Vila
Sandaalit - Clarks
Hiuskukka - Glitter
Aurinkolasit - Ninja for Men

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti