lauantai 10. elokuuta 2013

Kun täytyy vain olla

Koska oon vähän niin kuin pakotettu ottamaan iisisti tän mun venähtäneen niskani kanssa, oli tiedossa myös rauhallinen lauantai-ilta työpäivän jälkeen. Kiireellä kotiin nauttimaan saunan lämmöstä! Sittenpä päätin herkutella vanhalla tuttavuudella, jota en ole syönyt aikoihin. Hedelmäsalaatti on varmaan oikeesti niin out ja yesterday ja tosi epätrendikästä ja vanhanaikaista, mutta ihan sama - minähän syön mitä haluan!

Mun hedelmäsalaattiin tuli tänään purkki ananspaloja, yksi persikka, yksi omena, yksi banaani ja puolikas hunajameloni.



Herkku nautittiin korkeajalkaisesta lasista. Täytyyhän esillepanon olla kohdallaan!


Päälle ripottelin hieman mun lempimaustetta kaardemummaa. Se sopi raikkaiden hedelmien kanssa aivan ällistyttävän hyvin! Kannattaa kokeilla!



Hedelmäsalaatin kaverina oli sitten sitruunajääteetä. Kumma juttu, mutta niin se vaan on pitänyt pintansa mun lenpijuomana 14-vuotiaasta asti. kiitos kummitäti ja Thaimaan hiekkarantojen virvoikekojut!


 Ja mitenkäs muuten se ilta olisi mennytkään, jos ei saunan jälkeen rennosti shortseisssa, paljain varpain. Ihana pakottava tekosyy relaamiseen tällainen lihasjuttu, saa olla vaan hyvällä omatunnolla! Ja mikäs siinä relatessa, huomenna on laitettava siivouskoneisto käyntiin, koska maanantaina mun pikkusiskot tulee kylään. Olenko edes odottanut sitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti