torstai 8. elokuuta 2013

Minna Parikka inspiration

Minna Parikan tuotteet ovat aivan ihastuttavia. Ne inspiroivat iloista, vapaata ja riehakasta naista sisälläni! Olen nyt saikulla kotona eilisen pyörä-äksidentin jälkeen ja lääketokkurassa sängyssä maatessa on parasta vain katsella nettitelkkaria. Yle Areensta katsoin dokumentin Tekijänä: Minna Parikka, jossa Minna Parikka kertoo luomistyöstään, yrityksestään, elämäsään ja unelmistaan. Se oli todella hyvä ja innostava! Katso dokkari tästä: Tekijänä: Minna Parikka

Kenkähimo mussa siis villiintyi ja klikkasin itseni suoraan Minna Parikan nettisivuille ihastelemaan valikoimaa. Alla ovat mun suosikit, joista voin opiskelijabudjetilla toistaiseksi vain haaveilla... Pitänee ottaa projekti Minna Parikka -kengät työn alle!



 1. Gwyneth, 2. Raquel, 3. Pfeiffer, 4. Selina, 5. Starlet. Minna Parikka Shop

Mielettömän suloiset pupunkorvat viehätti mua tänään. Todellisuudessa jos saisin valita näistä vaihtoehdoista vain yhden parin, valitsisin tylsän käytännöllisistä syistä varmaan intohimoisen punaiset Raqelit tai kiiltavat Selinat. Malleina ne ovat mielestäni kuitenkin klassisimmat ja monikäyttöisimmät pisimpään, kaikkine yksityiskohtineenkin. Pfeifferin malli on kuitenkin aivan ällistyttävä: se on upean kaareva mielettömän sensuellilla tavalla!

Toistaiseksi mun omat Minna Parikka -tuotteet rajoittuvat alla näkyvään kukkaroon,  joka on kyllä täysin sulattanut mun sydämmen. Kunnes saan sille kaverin, täytyy pitää siitä hyvää huolta!



Terveisiä sairaspedin pohjalta jälleen huomenna. Pysytäänpä kuulolla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti