perjantai 9. elokuuta 2013

Lately...



Viimeaikoina oon nauttinut lämpimistä kesäpäivistä Juhon ja Freyan kanssa. Ne lähti eilen vaellusreissulle ja voi kuinka mulla onkaan jo ikävä niitä!

Viime viikonloppuna herkuteltiin porukalla ystäväni Liisan kotitekoisella jäätelöllä ja kinuskilla. Nam nam nam!

Me ostettiin Juhon kanssa emaliset Muumimukit. Mun omasta on kyllätullut ihan lempparimuki. Siinä ne Muumieikko ja Niiskumeiti hempeilevät, kuten asiaan kuuluu... 


 Viime aikoina katsetta on säväytetty megaripsillä! Lampaalla ei ollut ihan yhtä pitkät ripset, mutta ihana se oli muuten <3


Yllä kiteytyy viime aikojen huono tuuri. Ensinnäkin jouduin pakkaamaan mun Canonin jälleen laatikkoon ja laittamaan Helsinginmatkalle kohti JAS Tekniikkaa... Mikä siinä on, että sen pitää reistailla koko ajan? Toiseksi mulle kävi vapaapäivänä pieni pyöräonnettomuus, kun lensin sen selästä oikein taidokkaasti. Lopputulos oli yhdet rikkiinäiset shortsit, vekki kyynärpäässä ja mustelma toisessa käsivarressa. Luulin selvinneeni tällä ja itkin niitä shortseja oikein kunnolla. Venähti siinä ilmalennossa sitten niskakin, ja varpaat on kohta kaksi päivää pilkistäneet peiton alta, kun on pitänyt levätä oikein kunnolla!



Viimeaikoina oon metsäsänyt myös kuumeisesti saappaita. Mun ongelma pitkävartsiten saappaiden kanssa kun on vähän se, että mulle annettiin enemmän pohjetta kuin pyysin. Lihastahan se kaikki on, ei siinä mitään, mutta hankaloittaa tätä shoppailua kummasti!

Olen haaveillut hyvin yksinkertaisista ja klassisista ratsastussaappaan mallisista saappaista, kuten kuvassa keskellä Ellos-saappaat ja oikeassa reunassa Ten Pointsin saappaat ovat. Näissä tuppaa vaan olemaan ongelmana, että varret ovat liian kapeita eikä xl-varsia löydy. Vasemmassa reunassa Park Westin xl-vartinen saapas on kyllä oikein kaunis ja linjakas, mutta viiden sentin bootsi-tyylinen korko häiritsee jostain syystä hieman.. Malli ei ole enää niin nuorekas. Mitä mieltä te olette? Millainen malli vie teidän mielestänne voiton?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti