lauantai 17. elokuuta 2013

Siskoilla leikkaa!

Mä oon pitkään täälläkin valitellut, kuinka mun hiukset on pääässy kasvamaan kaksihaaraisia. Todella pitkäksi kasvaneessa tukassa ei ole mitään vikaa, mutta jos se oli leikattu viimeksi viime vuoden marraskuussa, niin alkoihan se olla jo aika ryhditön! Niinpä iskin Elisalle ja Katjalle sakset käteen ja ohjeeksi leikata kaikki kuollut / läpikuultava / epäterveen näköinen pois. Ellu tarttui saksiin ja Katja kameraan :)


Aavistuksen jännitti, mitä tuleman pitää... Toisaalta molemmat mun siskoista hoitaa omia hiuksiaan kuin kruunujaan kiillottaisivat eli mun hiuksila ei ollut mitään hätää! Oon käynyt kampaajalla viimeksi lokakuussa 2010 enkä suunnittele kampaajareissua lähitulevaisuuteenkaan. Pitkät hiukset ovat juuri sopivat opiskelijabidjetille, kun äiti tai siskot leikkaavat!


Ja kuten kuvassa näkyy, kyllähän se lyheni aika monta senttiä! Lattialle ei kuitenkaat tippunut järkyttävää kaasaa hiuksia, kuten olin pelännyt, vaan kaikki oli oikein ohutta hiiren häntää.


Edestä piti lyhentää ja keventää myös reippaasti.


Valmis föönattu ja laitettu lopputulos seuraavana päivänä. Oon todella tyytyväinen! Hiukset näyttää taas paksuilta ja terveiltä. Ja vaikka ero ei loppupeleissä ole aivan valtava, musta itsestäni tuntuu jotenkin lyhythiuksiselta pitkästä aikaa. Vaikka eihän tämä lyhyttä ole nähnytkään!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti