perjantai 3. tammikuuta 2014

Day off


Tänään vähän erilaisia kuvia ja fiiliksiä! Oli ihanaa päästä eilen takaisin kotiin Ouluun, tulihan sitämoltua reissussa kolmatta viikkoa. Tänään oon vaan rentoutunt ja nauttinut olosta. Kävin aamulla pitkästä aikaa salilla. Se oli oikein mukavaa, sillä kerrankin siellä oli tilaa eikä tarvinnut puikkelehtia hikisten miesten välissä ja jonotella laitteisiin. Salilla pumppaaminen ei oo mun lempiharrastus, joten oon aina iloinen, jos selviän sieltä kotiin reippaassa tahdissa! 

Ostin myös pitkästä aikaa maitoa palautusjuomaksi. Mun maidonjuonti on rappeutunut viime vuosina, koska Juho ei juo maitoa. Vielä kotona asuessani maitoa saattoi helposti kulua jopa litra päivässä! Nyt yritän korvata kalsiumin määrän jogurtilla ja juustolla. Maidon juonnista ja sen terveellisyydestä käydään paljon keskustelua. Paha sanoa, onko maidottomuus hyvästä vai pahasta, sen näkee vasta sitten joskus kasikymppisenä. Kohtuullinen maidon juonti tuskin on kuitenkaan haitaksi :)

Salireissun jäljeen tein viimein sen, mitä olen ajatellut lähes koko syksyn: laitoin hiukset uusiksi! Tai siis, laitoi värin  uusiksi. Vanha väri oli alkanut tuntua jotenkin liian tummalta ja raskaalta, halusin jotain kevyempää. Muutokseen kului pari tuntia, kaksi purkkia värinpoistoa ja kaksi purkkia uutta väriä. Oon lopputulokseen melko tyytyväinen. Odotan huomista ja päivänvaloa, jotta voin nähdä hiukset sitten siinä. Totuttellen uuteen väriin: se on vaaleampi kuin edellinen. Väri ei tunnu jotenkin niin intensiiviseltä kuin ennen, mutta ei kai vaalempi voikaan tuntua samalta. Katsotaan huomenna, millaiseksi tämä taipuu, kuvia luvassa siis huomenna!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti