sunnuntai 12. tammikuuta 2014

My New Tab



Nyt on viimein pakko tehdä postaus tästä mun uudesta lelusta! Eli siis valitsin itselleni joululahjaksi (kiitos mummit!) Samsungin Galalxy Tab 3 -tabletin. Kokoa tolla on 7 tumaa, eli se on sellainen pieni ja näppärä ja sitä on helppo kuljettaa mukana. Se tuli postissa noin puolitoista viikkoa sitten ja tässä meillä on ollut hyvin aikaa tutustua toisiimme! Ja täytyy kyllä sanoa, että oikein on kiva! Oli hauskaa saada viimein käyttöön Android-pohjanen laite, kun mun älylelut on siis oikeastaan rajoittunut tohon mun Lumiaan. Tabi toimii hyvin, siihen saa hyviä sovelluksia, kamerat on ihan ok (Lumiassa on ehkä vähän parempi), akku kestää superpitkään (Lumiassa loppuu puolessa päivässä) ja sillä on pienestä koosta huolimatta oikein hyvä kirjottaa. Ja täytyyhän tässä laitteita toisiinsa vähän vertaillessa ottaa huomioon, että toi mun puhelin on selkeesti vanhempi malli ja muutenkin, se on puhelin. 

Pakko sanoa tässä, että viimein pääsin Instagramiin! Jes, olihan sitä odotetukin! Lumiallakin se on omahdollista, mutta tosi hankalaa ja vaivalloista, kun se rinnakkaissovellus on jotenkin tosi kökkö. Mutta nyt mä oon myös siellä oikeasta eli  mua voi seurata nimellä @heidianjaana.

No, pitihän siihen ostaa sitten myös suojakuori, koska muuten se on käsissä tosi liukas, enkä halua näyttöön yhtään naarmua! Stockan vaihtoehdot olivat musta, valkoinen ja pinkki. Musta oli musta tylsä, ja valkoinen heti likanen, joten ylläri ylläri päädyin jälleen hommaamaan jotain pinkkiä :) Onhan toi vähän ehkä imelä ja girly, mutta niin oon mäkin! Tosta suojakuoresta pitää kyllä nyt vähän avautua kuitenkin sen verran, että käytännössä toi pystyssä seisova asento on lähes mahdoton. Toi kuori on suunniteltu siten huonosti, että tuki pöytäpintaa vasten on liian kapea ja painopiste tulee väärään kohtaan, joten tabi ei meinaa pysyä siinä itsekseen pystyssä. Huomasin tän heti, kun olin ostanut kuoren (laitoin sen paikalleen jo siis kaupassa), ja menin sitten kysymään sen mulle myyneeltä kundilta, että miks ei toimi. No kundi kertoi, että tällaisia ongelmia on ollut ja meni aika vaikeeks, kun kysyin, miks ei kertonut asiasta mulle. Ilmeisesti yksikään Galaxy Tabille suunniteltu suojakuori ei toimi täydellisesti, joten päätin pitää omani, koska kuori on oltava. Ja vaikka ensin mulla oli todella kusetettu olo, oon loppupeleissä oon kuitenkin ollut tohon tyytyväinen.

Tässä kirjoitellessani oon kylvettänyt mun talvikuivahtaneita jalkojani jalkakylvyssä. Nyt lämmin vesi alkaa lauhtua, joten tämäkin postaus alkaa olla lopuillaan. Ihanaa ja rentouttavaa sunnuntaita kaikille, mä taidan seuraavaksi tarttua tenttikirjaan tai muihin koulujuttuihin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti