perjantai 24. tammikuuta 2014

Snowflake Sparkle

Kuvat: Juho Niemelä

Halusin eilen ehdottomasti saada kauniita asukuvia: aistikkaita ja hempeitä, mutta myös raikkaita ja hauskoja. Juho ehdottikin, että menisimme meidän lähijärven rantaan, koska aamuaurinko valaisee sen niin kauniisti. Freya lähti tietenkin mukaan.

Ja kyllä, lumisten puiden katveessa vastavaloon ja valoa päin - olen ihan superinnoissani siitä, kuinka hyvin kuvat onnistuivat, vaikka itse sanonkin! Freya intoutu välillä pomppimaan mun jaloissa ja pääsi sitten itsekin kuviin mukaan. Pakkasta oli suunnilleen 18 astetta ja kevyt tuulenvire teki siitä entistäkin purevamman. No, olipa ainakin kirpsakkaa!

Päällä mulla on Mangon semiuusi neule, alelöytö, ja Kappahlin farkut. Tyykkään yhdistelmästä ihan tosi paljon - se on yksinkertainen mustavalkoisuudessaan, mutta pitsineulos ja niskan suloinen rusetti tuovat tyttömäisen säväyksen. Kampauksesta täytyy tunnustaa, että mulla oli aika bad hair day, joka täytyi vaan pelastaa jotenkin. Niskanutturat harvemmin on mun juttu (alan näyttää mielestäni jotenkin vanhalta ja vakavalta), mutta tällä kertaa nuttura onnistui. Kiitos kuuluu varmaankin P.S. I Love Fashion -blogin niskasykeröohjeelle, nyt se sykerö onnistui myös vähän pidempiinkin hiuksiin :)

Parasta tässä kokonaisuudessa on kuitenkin se, että musta ja Freyasta tuli tollaisia herkkiä otoksia. Juuri sellaisia oon todella kaivannut <3 Lämmin kiitos Juholle, jolla selkeesti pysyy kamera kädessä <3

2 kommenttia:

  1. Nämä sun postaukset on aina yhtä ihania :) Joka kerta tulee hyvä mieli, kiitos siitä!
    Ja toiseks viimenen kuva sinusta ja Freyasta on todella hellyyttävä :)

    VastaaPoista