perjantai 22. marraskuuta 2013

Kaikkea pientä kivaa


Viime aikojen kaikkea pientä kivaa ja arjen luksusta - kuvitteellista tai todellista. Tilkka Baileysia ja sulkaanompparellit tekevät vanilijajäätelöstä jälkiruuan tai ansaitun täysin turhan herkun.

Body Shopin kasvoharja on ollut lähestulkoon pelastus mun loppusyksystä innostuneeseen akneen. Oon varmaan aiemminkin kironnut mun käsittämätöntä rasvaista teini-ihoa: lukiossa ajattelin, ettei mulla sit enää yli kakskymppisenä oo mitään finniongelmia. Niin varmaan! Kesä oli vielä ihan inhimillistä, mutta auringon katoaminen ja korkeat takinkaulukset on herättäny kukinnan. Kasvojenpesusienet vaihtui kunnon harjaan ja onneksi tajusin tehdä niin - iho tuntuu ja näyttää raikkaalta! Kaikki ihotyypit ei luonnollisesti kestä harjaamista, mutta oon kantapään kautta oppinut, että mun iho ei tottele helliä käskyjä, vaan siltä pitää ottaa luulot pois!

Niin, ja kun se aurinko on painunut jonnekkin piiloon ja näyttäytyy vaan hetkellisesti ja tosi ujosti, täytyy säihkettä etsiä muualta. Glitterin hauskat pöllökorvikset kiinnitti Juhon huomion: "Nää näyttäis tosi nätiltä sulla!" Hauskaa, kun pienet pöllöt voi sädehtiä mun korvissa :)

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti