perjantai 29. marraskuuta 2013

Warm 'n' Classy

 
 Kuvat: Juho Niemelä

Neule:Vila
Housut: Kappahl XLNT
Kello: Guess

Päätin, että nyt riittää tältä illalta seminaaritöiden kirjoittelu! Johan se on kohta valmis. Ja niinpä päätin laittaa tänne niiiiiiin pitkästä aikaa asukuvia! Tänään mulla oli päällä aivan ihana, oikein hulmuavan röyhelöinen Vilan neuletakki, joka villaisena lämmitää näin pakkasella mukavasti.

On niin mukavaa saada asukuvia pitkästä aikaa. Viime aikoina ne ei ole oikin onnistunut ja huvttanut: on ollut kamala kiire koulujuttujen kanssa eikä valoisa aika riitä kuvien ottamiseen kaikkien hoidettavien asioiden jälkeen. Lisäksi mun iho on ollut viimeisen viikon ihan järkyttävässä kunnossa, sillä se suutahti meikkivoiteesta ja on kukkinut kuin ruispelto! Onneksi kasvonaamiot ja pesuhrjat on keksitty. Näissä kuvissa näppylät ei onneksi pahasti näy! 

Syksyn koulukiireet on aiheuttanu myös sen, että mun vaatekaappi on joutunut kriisiin. Oon koko syksyn vaan vetänyt päälle lähestulkoon, mitä ekana osuu käteen, kunhan vaate vaan on käytännöllinen. Vaatekaappi on sekaisin enkä ole keksinyt mitään uutta ja jännittävää pitkään aikaan. Tietenkin se, että alkusyksystä mun kaappiiin löytyi pitkästä aikaa housuja, on vaikuttanut tähän juttuun - mun mekkotyttöidentiteetti on vähän hukassa. Ja vaivaahan sitä kaappia myös opiskelija perusvaiva: jotain uutta ja kivaa tekisi mieli, mutta kukkaron nyörit pitäisi myös pitää tiukalla!

Niinpä olis hauskaa aamulla keksiä tämä neuletakki ja pukea se pitkästä aikaa päälle! Pitkät röyhelöhelmat tekee tosi naisellisen olon!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti