keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Feel beatiful!

Tänään haluan jutustella kauniista olosta, sillä mulla oli tänään hyvä ja sievä olo ja olen ehdottomasti sitä mieltä, että itsensä kauniiksi tunteminen on jokaisen naisen oikeus. Mun kaunis olo lähti tänään hyvistä hiuksista ja uusista bootseista, jotka laitoin jalkaani ensimmäistä kertaa.
 
 
Kun olin päättänyt pukeutua saappaisiin, täytyi niille keksiä jotain kavereita. Päädyin roosanpunaiseen Soaked in Luxuryn t-paitaan ja mustaan minihameeseen. Jottei kokonaisuus olisi kuitenkaan ollut täysin trikoinen, veätäisin päälle pikku jakun. Tämä jakku on mallinsa takia kevyt ja monikäyttöinen. Se on kiva myös siksi, että ostin sen viime marraskuussa Jennifer Lopezin ensimmäiselle Suomen keikalle. Siellä sitten bailattiin jakku päällä JLo:n tahtiin!
 


 
Jakku: Vero Moda
Paita: Soaked in Luxury
Hame: H&M
Kengät: Bull Boxer
Kello: Guess
Sormus: Kalevala
 
Toinen kauniiseen oloon liittyvä ajatukseni on tänään viime sunnuntaisesta Oscar-gaalasta: punainen matollinen upeita naisia ja asuja. Valitettavasti en tiukan luentoaikataulun takia voinut katsoa suoraa lähetystä, enkä uusintaakaan kokonaan, mutta kävin varmasti katsomassa voittajat ja parhaat palat kaikesta säihkeestä. Tänä vuonna kapealinjainen iltapuku oli in, kuten esimerkiski sivuosa-Oscarin saanut Anne Hathaway ihanassa vaaleanpunaisessa Pradassaan. Omaan mieleeni olivat kuitenkin näyttävät leveähelmaiset luomukset, kuten päosa-Oscarin voittaneen Jennifer Lawrencen hennon vaaleanpunainen Dior Heute Couture, Jennifer Anistonin tulenpuneinen Valentino ja Amy Adamsin höyhenenkevyt Orcar de la Renta. Tutustu parhaisiin paloihin osoitteessa http://oscar.go.com/
 
Arman Alizad, Anne Kukkohovi ja Jarkko Valtee kommentoivat red carpet -osuutta Nelosella ja pitivät upeaa Adelea näyttävänä, mutta tavanomaisena ja tylsänä. Minun pitää todeta, että Adele oli mustassa leningissään tyylilleen uskollinen ja elegantti, mutta kyllä, aavistuksen ennalta-arvattava. Adele kertoo käyttävänsä vaatekoka 42, eli hän on saman kokoinen kuin minä. Kunnioita äärettömästi hänen mielenlujuuttaan ja itsekunnioitustaan olla sortumatta viihdemaailman hurjiin laihdutuspaineisiin. Adele profiloituu todellisena artistina, jonka ei tarvitse vilautella tai myydä tuotantoaan seksillä. Siitä huolimatta olen sitä mieltä, että niin upealla naisella kuin Adelella olisi kyllä varaa antaa mielettömän vartalonsa näkyä enemmän.
 
Kauneus ei ole kokoasia vaan mielentila. Jokaisella naisella tulisi olla oikeus tuntea itsensä mielettömäksi pakkaukseksi juuri sellaisena kuin on - koosta riippumatta. Vallitsevien kauneusihanteiden ohittaminen on toisinaan äärettömän raskasta. Siitä huolimatta haluan lähtä jokaiseen päivään kauniilla ololla, ja juuri sellaisena kuin olen!

 
P.S. Freyakin kauniina naisena tuli seuraamaan mun kuvaussessiota :)
 


1 kommentti:

  1. Teksti on asiaa ja näytät upealta! Terveisin matkatavarapaniikin kanssa painiva Tiina. :D Iik, kohta lähetään!

    VastaaPoista