perjantai 19. huhtikuuta 2013

Back on Heels

Olihan se jo korkea aika kaivaa kevätnilkkurit kaapista esiin. Vihdoin! Nämä Bull Boxer -ihanuudet kun ei ole oikein suunnitelut talvikäyttöön. Mikään ei voita sitä fiilistä, kun saa kävellä korkeissa kengissä: se tekee ryhdille ja vartalon liikkeille ihmeitä, ja tekee olon överinaiselliseksi!


Tilasin nilkkurit viime syksynä Hepposta täydellisessä hetken huumassa - ne oli pakko saada. Kun laatikko sitten postissa saapui, se oli pöydällä auki pari päivää, kun aina välillä kokeilin kenkiä ja pohdin, voisinko hulluuttani pitää ne. Voiko 172 cm pitkä tyttö käyttää 13 cm korkeita kenkiä? Noh, lopputulos lienee selvä, enhän tietenkään voinu päästää niitä enää pois mun luota. Ja olen kylä ehdottomasti tullut myös siihen tuloskeen, että korkeat kengät eivät ole lyhyiden tyttöjen etuoikeus!


No mitkään juoksukengät nämä ei tietenkään ole, eikä tarkoitettu mihinkään vaeltelemiseenkaan, mutta todella hyvät jalassa tähän malliin. Korko on kivasti kannan alla niin, ettei kaikki paino valahda päkiän kannateltavaksi.



Koska viikko on ollut raskas ja olen omasta mielestäni suoriutunut siitä kiitettävästi, en voinut estellä itseni kun eksyin ikään kuin vahingossa Mangon verkkokauppaan. Kuten ehkä on käynyt jo ilmi, Mango on yksi mun ehdottomista suosikkimekeistä. Aistikkuus, tyylikkyys ja vaatteiden keveys yhdistyvät ´Mangon vatteissa ihanalla tavalla. Olen kyllä tosi valikoiva, enkä ihan kaikesta sielläkäön tykkää, mutta tämä paita kiinnitti heti huomioni. pPätin haluta sen sitten saman tien kahdessa värissä.


 Nyt vaan tietysti toivotaan, että ne sopivat!

 Ai niin, ja koska mun koululaukku melkein vetelee viimeisiään, ajattelin ottaa tällaisen vaihtoehdon kokeiluun. Mun mielstä aika hauska ja toimii kesälläkin varmasti kivasti!

Käy löytämässä itsellesi jotain kevätkivaa osoitteessa http://shop.mango.com/FI/mango




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti