sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Oi ihana sunnuntai!

Sunnuntai <3 Vappuriennot ovat olleet hulvattoman hauskoja, mutta on ihan hyvä, että sunnuntaina voi hyvällä omatunnolla olla hurvittelematta. Mulla ainakin on ollut tänään melko lazy day!
On superihanaa loikoilla viikonloppusin sängyssä puoleen päivään, kun ei ole kiire minnekkään. Aamulla katselin You Tubesta suuren idolini Jennifer Lopezin haastatteluja - siinä vasta on inspiroiva nainen! Olen ollut JLo-fani yli kymmenen vuotta ja ihailu ei ole loppunut mihinkään, päinvastoin! Viime marraskuussa kaikki huopentui, kun Dance Again -tour saapui Helsinkiin ja pääsin mun Katja-siskon kanssa katsomaan konserttia. Sitä en unohda koskaan.
Tosin vaikka tänään olen ollut aika lazy, niin lähdin kuitenkin Freyan kanssa lenkkeielmään Kuivasjärjen ympäri. Mutta sehän oli vain rentouttavaa! Lisäkis olen syönyt kaikkea ihanan värikästä ja herkullista.

Aamiaiseksi leipä, persikka-passion -jogurttia, appesiineja ja vesimelonia.


Myöhäiseksi lounaaksi keitettyjä vihreitä papuja paistettujen kanasuikaleiden, kirsikkatomaattien ja chilin kera.  Annos näyttää superhyvältä vaaleansinisellä Koko-lautasella, ja herkullista se olikin. Nam!

No niin, latinotähdestä seuraavaan. Myös Penelope Cruz on ollut monien huululla tällä viikolla, sillä tulihan hänen edustamansa uusi Lindex-mallisto kauppoihin tiistaina. Olen myös armoton Penelope-fani, ja mainokset kiinnittivät heti mun huomion. En sitten voinut itselleni mitään, vaan perjantaina klikkailin itseni Lindexin verkkokauppaan tutkailmaan uutta mallistoa. Ihania mekkoja!! En ole koskaan ostanut Lindexiltä hirveesti mitään, mutta nyt mekkohimo vei musta voiton.



Mekot oli naisellisia, herkkiä ja juuri sellaisia, joita voisin käyttää kesätöissä (sarjassamme hyvä tekosyy). Ja kyllä lumoavan kaunis Penelope sama mekko päällään myy, ei sitä käy kieltäminen. Tätä mun tuhmuutta helpottaa ainoastaan se, että sain alennuskoodilla ostoksista 30 % alennuksen, eikä kaksi mekkoa maksanut sen jälkeen juuri mitään. 
Besos a todo, hasta pronto <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti