perjantai 19. heinäkuuta 2013

Black 'n' White Twist

Tässä olisi näitä viime sunnuntain löytöjä. Henkkamaukasta tarttui mukaan valkoinen pitkä paitapusero ja vihdoin ja viimein kiva attitude kaulakoru! Ne sopi oikein kivasti tänään mustavalkoiseen asukokonaisuuteen, joka oli siisti ja ranto samanaikaisesti.



Jakku: Vero Moda
Paita ja housut: H&M
Laukku: Guess
Kengät: Vagabond
 Kaulakoru: H&M
Sormus: Glitter
 

Oon todella pitkään jostain syystä vältellyt koko mustavalkoista, ja vaikka oon siihen nyt kovasti tykästynytkin, olivat kengät sit kuitenkin jotain muuta. Konjakin ruskea istuu mustavalkoisen kaveriksi mielestäni tosi hyvin. Ja näistä aleballerinoista on kyllä tullu ihan mun yhdet luottokengät!
 


Valkoisen maailmaankin oon päässyt vasta pikkuhiljaa. Tottakai pelkään sotkevani, mutta oon tietysti pohtinut vaalean leventävää vaikutusta... Jotenkin oon kuitenkin päässyt ennakkoluuloista eroon ja huomannut valkoisen keveyden ja raikkauden!
 
Mun uusi näyttävä kaulakoru on kivasti twistillä. Oon pitkään etsinyt näyttävää, mutta ei överiä kaulakorua, ja tää kyllä kiinnitti mun huomion. Tarpeeksi bling ja näyttävä, muttei liikaa!




Mitäs pidätte?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti