lauantai 20. heinäkuuta 2013

More and more in black and white



 Vila - yksi mun ehdottomista suosikeista. Ja Oulussa ykkönen, koska moni muu tosi hyvä puuttuu täältä! No, menneellä viikolla Facebook esitteli mulle Vilan syksyn uutuuksia ja iskin silmäni ihanaan mustaan keinoturkisliiviin. Pöyhkeä, kiiltävä ja äärimmäisen naisellinen liivi iskostui mun ajatuksiin ja pyörähtäessäni seuraavan kerran liikkeesä huomasin yhtäkkiä varanneeni sen itselleni, vaikkei niitä ollut edes tullutkaan vielä. Torstaina menin sitten liiviä sovittelemaan ja hullaannuin siihen täysin! Aiempina syksyinä karvaliivit ovat mun osalta jääneet liikkeisiin, koska ne ovat olleet jotenkin turhan rokkeja tai muuten rajuja mun tyyliin. Tämä oli kuitenkin kuin pieni pala luksusta... Jee!


Viime aikoina oon löytänyt itselleni sopivia neulepaitoja helpommin kuin aiemmin. Syksyä ajatellen katsastin siis itselleni myös luonnonvaalean neuleen - niille kun on aina käyttöä.  Kumma kuinka ajatukset kääntyy jo syksyyn, vaikka kesää on jäljellä vaikka kuinka.
 

Ja aivan kuten tässäkin, neule ja liivi olivat yhdessä todella kivan näköiset! Syksy voi siis kohta tulla. Ei ihan vielä, mutta kun on aika, niin mä olen valmiina!
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti