maanantai 19. elokuuta 2013

Falling for Fall: The Best Jeans

Tässä päivän asu viime tiistailta. Vaikka tässä mennään vielä tovi elokuuta, on syksy kolkutellut mun ovella jo jonkun tovin. Ja tähän syksyyn päätin hankkia loistavat farkut! Farkut ei oo oikein mun juttu: ne on aina jotenkin epämukavat, liian rennon näköiset, lököttää, puristaa jne... Hirveesti kaikkea mistä valittaa. Joitain viikkoja sitten kuitenkin kerroin, että oon löytänyt viimeisen puolen vuoden aikana H&M:n plussa-osastolta aivan loistavasti istuvia housuja ja tilannut syksyksi mm.nämä farkut! Mallistojen pienin koko istuu kuin valettu :)


Nämä siniset pillifarkut on ihan uskomattomat: pehmeät, joustavat ja erittäin mukavat. Oon niin innoissani näistä! En muista milloin viimeksi mulla olisi ollut näin loistava olo siniset farkut jalassa. Väri on syksyy tarpeeksi tumma, mutta kuitenkin kivan pehmeä sininen. Mustat housut erikseen.


Paita: Zara
Farkut: H&M
Kengät: Vagabond
Laukku ja kello: Guess
Korvakorut: Accessories 



Tässä asukokonaisuudessä näkyy hyvin parit tänä kesänä opitut jutut: oon oppinut pukeutumaan väreihin ilman mustaa ja käyttämään valkoista. Ja nyt farkutkin löysivät takaisin vaatekaappiin. Täydellistä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti