lauantai 28. syyskuuta 2013

My Natural Curly Hair


Noin 90 %:ssa mun postauksista mulla on suorat hiukset - suoristusrauta onkin lähes mun hiusten paras kaveri. Mutta todellisuudessa mun hiuksethan on just tällaiset: täysin vallattomat luonnonkiharat! Napsasin torstai-iltana hiuksia edestä aavistuksen lyhyemmiksi ja ne vetivät itsensä heti kiharaan :) Pitkä tukka onkin yleensä aika laiska kihartumaan, kun se on sen verran raskas, ettei jaksa. Tavallisesti mun kihara onkin sellaista epämääräistä aaltoa ja sotkua. 

Yritän pitää kutrit kurissa öljypitoisilla hiustenhoitotuotteilla ja ne auttavatkin hiuksia pysymään suorina. Sadekelillä mistään hiusöljyistä ei kuitenkaan ole mitään apua, vaan hiukset menevät juuri niin kuin niitä itse huvittaa! Eilen sitten avittelin niitä kunnon kiharaan vähän kastelemalla ja föönaamalla kevyesti. Tyven kohotin kuivashampoon avulla (tupeeraaminen pilaa kiharan) ja huistenmuotoilusuihke ja lakka pitivät huikset paikoillaan näiden kuvien ajan. Koko loppu päivän ne ottivatkin sitten uutta asentoa oman mielensä mukaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti