keskiviikko 30. lokakuuta 2013

The Backpack Story


Kun Köpiksen kaupat ei tarjonnu mulle saappaita, alettiin metsästää mulle reppua. Keskiviikkoiltapäivänä jalat kuljetti meidät Urban Outfittersiin - mulle täysin uuteen tuttavuuteen. Ja ylläri ylläri, siitä tuli kyllä mun uusi suosikki! Kauppa oli täynnä aivan kaikkea kivaa: hauskoja juttuja, laukkuja, reppuja, vaatteita, kirjoja jne. Tyyli oli kyllä tosi erilainen, kun mitä mun jutut yleensä on, mutta Urban Outfittersin jutuissa oli jotain aivan ihastuttavan boheemia! Kauniita karvakauluksiset villakangastakit kiinnitti mun huomion. Mistä se johtuu, että oon aina kaikkien kauniiden juttujen perään? :)

Sieltähän se mun reppukin sitten löytyi. Herchelin musta, kaksitaskuinen ja käytännöllinen. Olin ajatellut juuri jotain tämän tyylistä: ei kovin sporttinen, käytännöllinen, rento, mutta kuitenkin sievä. Nahkasoljet ovat mieleeni. Ja mikä parasta, repussa on oma tasku läppärille ja sitä on mukava kantaa, kiitos hyvin muotoillun selän. Se on ajaton ja tietenkin toivon, että se kestäisi! 

Reppu tuli kyllä todelliseen tarpeeseen ja nyt ihmettelen, kuinka olen selvinnyt ilman reppua näin pitkään! Mulla on päivittäin mukana kirjoja ja kansioita ja paperia ja vaikka mitä ja oon kantanut kaikkea selkä vääränä olkalaukussa (tosin laukku on varmaan kärsiny vielä enemmän kuin mun selkä). Lisäksi repussa on jotain tyttömäistä koulufiilistä: nyt kun teen opetusharjoittelua ja hengaan koulussa muutenkin, tuntuu reppu aivan omalta jutulta. Vaikka sanon usein, että käytännöllisyys on yliarvostettua, voin tunnustaa olevani ainakin toisinaan väärässä.

Kun maksoin reppua, kassatyttö kysyi multa haluaisinko liittyä postituslistalle. Yritän parhaani mukaan vältellä uusien liikkeiden mainosmaileja, koska kuitenkin hairahdan ostamaan jotain. Varmana vastasinkin, ettei mun tarvitse, kun liikettä ei ole Suomessa. Noh, tyttöpä ei antanut periksi vaan kertoi verkkokaupan toimittavan tuotteita myös Suomeen. Mun vastustus katosi sen sileän tien ja Urban Outfitters on jo viikon ajan lähetellyt mulle kivoja tarjousmaileja. Juuri nyt heti reissun jälkeen en kyllä edes kehtaa mennä sinne verkkokauppaan pyörimään, mutta joulualeen saatan laske itseni! 

Jos joku teille on kuitenkin boheemilla tuulella ja kaipaa jotain kivaa ja uutta, niin pyörähtäkääpä tuolla: Urban Outfitters

Pysykääpä kuulolla, tulossa olisi fiiliksiä Kööpenhaminan vapaakaupunki Christianiasta ja legendaarisen Tivolin Halloween-huveista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti