perjantai 28. helmikuuta 2014

Life is too short... Enjoy it!


Äiti lähetti viime viikolla siskon ja veljen mukana ihan parhaan lahjan - aivan ihanat lasinaluset! Ensinnäkin tykkään siitä, että ne ovat valko-mustat ja tollaiset selkeälinjaiset. Mutta ovathan noi tekstit ihan superhauskoja! Elämä ei ole aina niin vakavaa! En oo osannut päättää, mikä on oma suosikkini. Haluaisin valita Life is too short to drink cheap wine, mutta koska opiskelijana ei voi aina valita, totean, että Wine is chaeper than therapy, hehe ;) Kaiken kaikkiaan oon kuitenkin sitä mieltä, että elämä on aika lyhyt, joten siitä kannattaa nauttia.

En voi uskoa, että viikko on taas hurahtanut kuin siivillä ja on taas perjantai! Viikko on kyllä ollut aikamoinen ja hauska: neljä päivää viidestä oon saanut opettaa, mikä on ollu ihan parasta! Keskiviikkona mulla ei ollut sovittuja menoja, ja koska mulla oli jotenkin kipeä ja väsynyt olo, otin luvatta ihan oman vapaapäivän. Ei ollenkaan mun tyylistä, mutta tuntui aivan välttämättömältä. 

Ihanaa tässä perjantaissa on myös se, että alkaa hiihtoloma! Tulin kotiin hetki sitten ja haluaisin hirveesti siivota kämpän lomakuntoon. En aio viettää lomaa vaan laiskotelle, sillä on mulla homma jos toinenkin oikeesti hoidettavana, mutta haluan kyllä myös rentoutua kunnolla. Haaveilen siitä, että saan nukkua aamulla niin pitkään kuin haluan eikä herätyskello kiusaa. Lomalla odottaa toivottavasti myös unien lisäksi kaikkea kivaa reippailua, ulkoilua, laskiainen ja biletystä sekä tietenkin laatuaikaa Juhon kanssa <3

Ihanaa lomaa kaikille ja tosi paljon energiaa niille, jotka ei pääse nyt lomailemaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti