keskiviikko 12. helmikuuta 2014

Vuosi Tyylin viemänä


 

Niinhän se vuosi vierähti, hurjan nopeasti! Mun blogi juhlii tällä viikolla ensimmäistä syntymäpäiväänsä! Kun vuosi sitten päätin vihdoin rohkaistua ja alkaa kirjoittaa tätä blogia, ei mulla ollut oikeastaan muuta, kuin tarve kirjoittaa ja tulla kuuluksi. Oon äärettömän iloinen, että rohkaistuin :)

Blogin muoto ja ilme on muotoutunut vuoden aikana oman näköisekseen: tiuhat asukuvat ovat saaneet seurakseen muuhunkin elämään liittyviä päivityksiä, matkoja ja ihania ihmisiä. Oon rohkaistunut kirjoittamaan toisinaan henkilökohtaisistakin asioista ja kertonut rohkeasti mielipiteeni maailman epäkohdista. Aion varmasti jatkaa samalla linjalla myös tulevaisuudessa!

Nimittäin yksi vuosi on takana ja toivon, että monta yhtä hienoa blogivuotta olisi vielä edessä. Kiitos tuhannesti kaikille mun blogia lukeville ja seuraaville, on ihanaa tietää, että ootte kaikki siellä! Ja uusille tulokkaille, tervetuloa mukaan matkaan! Tästä on mahtavaa jatkaa eteenpäin!

PS. Uskaltauduin viimein kampaajalle ja hiuksia lähti melkein kymmenen senttiä! Ihan niin sellaista kerrostettua tukasta ei tullut, kun oli haaveillut (ehkä se ei ole siihen tarpeeksi paksu...), mutta ainakin se näyttää nyt terveeltä ja elosialta jälleen. Ehkä sitten seuraavalla kerralla alan rohkeaksi kampaajan tuolissa!

4 kommenttia: