maanantai 3. helmikuuta 2014

The Hipster In Me


Mä saatoin löytää tänään sisäisen hipsterini :) Me kuvailtiin suomen kielen porukalla matskua tulevia hallitusesittelyitä varten ja jotenkin kummasti homma alkoi muistuttaa kevyttä hipsteriparodiaa! Jäbä Leissönillä ei tainnut olla asian kanssa mitään tekemistä, mutta idea oli riemukas ja meillä oli tosi hauskaa. Mä pääsin kuvailemaan kamerallani kaiken (kevyet paineet, että tuli hyviä kuvia...), mutta oli mun pakko iskeä kamera välillä muidenkin käsiin, jotta myös mun naama saataisiin ikuistettua: niin tänne kuin siihen varsinaiseen tarkoitukseenkin.

Juho oli ihana kun lainasi mulle punaisen piponsa - se päässä oli yllättävän cool fiilis! Kiva, että mulla on lasit ihan omasta takaa. Enkä kyllä muista, milloin viimeks olisin tuntenu itteni niin taiteelliseksi, kun tänään hilluessani pitkin yliopistoa hipsterikamossa kamera kourassa! Ja täytyy vielä sanoa, että rakastuin tohon pinkkiin (tai aniliiniin) irtoluuriin ihan tosissani! Aivan turha, mutta aivan ihana! Mä haluuuuuun....

Niin, hipsteriydestä puheen ollen, mun aito sisäinen hipsteri huutaa tuskaa ja itkupotkuraivareita: kiikutin just mun kuukauden vanhan tabin huoltoon! Laite sano työsopimuksen irti eilen eikä enää suostunut heräämään. En ymmärä mikä siihen tuli! Toivottavasti menee takuuseen, oon pitäny sitä kuin kukkaa kämmenellä! Näppärä 24/7 somettaminen on nyt sitten tauolla (tää on niiiiin ensimmäisen maailman ongelma!)....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti