tiistai 18. maaliskuuta 2014

Faktat irti!

Lauantaina Osma-sitsien jatkoilla Kortepohjan Lillukassa eräs kanssaosamaaja kyseli multa ylleättäen, että millainen tyyppi mä oikeastaan olen. Että kuka on Heidi? Kysymys tuli hieman yllättäen, sillä en osannut ollenkaan odottaa sitä, oli jo tosi myöhä, enkä oikein osannut vastata mitään muuta kuin: "No en mä nyt niin ihmeellinen typpi ole." Olipa suomalainen vastaus! Enkä aio tässä postauksessa kumota tota vaatimattomuutta, hehe, mutta koska vastaus oli mun mielestä aika huono, ajattelin kertoa itestäni 12 asiaa, joita te ette välttämättä vielä tiennyt!

1. Mä oon ihan täysin hurahtanut lenkkeilyyn! Toivoisin vaan, että kevät tulis nopeesti takaisin, jotta pääsisin takaisin hölkkäilemään (pakkasella mun keuhkot ei ihan tykkää....).
2. Mä vihaan kaikkia joukkuepelejä, varsinkin jos niissä pelataan jollain pallolla, kiekolla, tai mailalla. Oon niissä tosi huono.
3. Löysin hiihtolomalla jumppapallon ihmeellisen maailman. Onhan se ollu tossa olohuoneessa varmaan kaks vuotta, mutta en koskaan edes oikeesti harkinnut jumppaavani sillä. Se oli ihan tosi kivaa ja tehokasta!
4. Mä oon (vähän) kontrollifriikki (välillä). Yleensä tykkään, että aisat menisi, niin kuin mä haluisin... :D
5. Maanantai-illat on mun ja Juhon Sinkkuelämää-iltoja :)
6. Mulle on tosi tärkeää tuntea itteni aktiiviseksi, terveeksi ja onnelliseksi.
7. Mä rakastan laulamista. En edes tiedä laulanko nuotilleen tai muutenkaan hyvin, mutta hirveä hoilottaja mä oon ollut koko ikäni! Haaveilen aina välillä salaa laulutunneista, mutta ne odottaa jossain tulevaisuudessa lisää rohkeutta (ja aikaa ja rahaa), tai jotakin.
8. Mulle tulee hirveä siivoushimo aina, kun Juho lähtee reissuun. Ja juurihan toi tosta lähti työmatkalle, niin saa nähdä, milloin mun on aivan pakko tarttua imuriin!
9. Kasvisruoka ja erilaiset luomutuotteet on viime aikoina kohentanu mun hyvinvointia oleellisesti. Vaikka en oo siis edellenkään kasvissyöjä, yritän syödä kasvista aina kun se on mahdollista. Lisäks esimerkiksi kookosöljy on ihmeellinen luomuaine lasipurkissa, joka tekee ihosta pehemeän ja saa hiukset hehkumaan. Rakastan sitä!
10. Mä oon tosi tyttömäinen tyttö. Rakastan kaikkia tyttöjen juttuja, juoruilija, tyttöjen iltoja, kauneusjuttuja, shoppailua, tyttöilyä ja hömpöttelyä.Tää tuskin tuli yllätyksenä kenellekään!
11. Kaikesta tyttöilystä huolimatta mä rakastan myös vaeltamista ja eräilyä. Vitsailenkin aina, että mä oon astetta kovempi mimmi: mä selviän viikon tunturissa ilman suihkua, vessaa tai muita mukavuuksia. Ja vielä nautinkin matkasta! 
12. Mä rakastan muotia, vaatteita, laukkuja ja kenkiä. Kenkiä! Mutta siis, edelliseen kohtaan viitaten kerron, että kalleimmat mun omistamat kengät on varmaan mun vaelluskengät. Että sillai!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti