torstai 6. maaliskuuta 2014

Mun luureissa

Näin lomalla, ja tottakai muutenkin, relaan kuuntelemalla musaa. Yleensä mun pinkeissä luureissa soi radio, tavallisimmin YleX ja kuuntelen mielelläni lähes kaikkea, mitä sieltä tulee. Kokosin alle kuitenkin mun tänhetkisiä suosikkeja, jotka saa aina jalat vipattamaan ja lantion keinumaan. Parasta on tietenkin se hymy, jonka huomaan aina leviämän mun huulille, kun kuuntelen hyvää musaa!

JVG:n ja Anna Abreun innostuttava yhteistyö Huominen on huomenna todellakin liikutti tiistai-iltanakin laskiais-bileissä!

Kuten oon kertonut lukemattomia kertoja, oon vannoutunut Jennifer Lopez -fani.Wisin, Jenniferin ja Ricky Martinin uunituore biisitulokas Adrenalina saa mun sisäisen lattari-naisen riehumaan. Soy pura adrenalina! Ja, siis, voisko Ricky olla kuumempi?!

Miljoonat You tube -fanit eivät voi olla väärässä. Oon fanittanut Shakiraa pikku tytöstä lähtien ja vaikkei tää biisi todellakaan oo Shakiran paras, on se vaan silti niin hyvä! Pakko tunnustaa, että Shakira-fanitus on siinä pisteessä, että tujottelen varmaan tänäkin iltanan jenkkien Voicea, ihan vaan Shakiran takia.

En tiedä Stromeasta yhtään miään enkä ymmärrä Papaoutain ranskanakielisiä sanoja. Musavideokaan ei oo kovin ihmeellinen (vaikka on siinä mageeta tanssia!). Biisissä on kuitenkin sellainen rytmi, joka tarttuu muhun ja vie mukanaan. On tosi vaikeaa olla vaan paikoillaan, kun tää soi!

Mitä tähän täytyis sanoa, kuka muu muka? :) Cheekin rouhea soundi sulattaa mut!

En oo koskaan kovin digannu Olavi Uusivirran musasta, vaikkei se huonokaan ole. Tää Kauneus sekoittaa mun pään oli ylläri: se soi radioissa ja huomasin hymyileväni superleveästi. Ihana biisi!

Pummilla Tallinnaan on ihanan hyväntuulinen. Tosi aikainen aamulenkki Freyan kanssa loskasateessa muuttuu paljon mukavammaksi, kun tämä soi.

Yksipuolista rakkautta on tässä listassa, koska se sai mut nauramaan, kun kuulin sen ensimmäisen kerran. Hyvä fiilis ja tarttuva kertsi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti