torstai 14. maaliskuuta 2013

Punaisesta punaiseen

Hullun kiireinen viikko on meinannut varastaa ajan postaamiselta, mutta eipä tänä aamuna! Tosin tämän postauksen kuvat ovat kyllä tiistailta, kun mulla oli vaaleanpunainen päivä.
 
Vaaleanpunaisessa on sellainen jännä juttu, että en käyttänyt sitä koskaan vaaleahiuksisena. Silloin suurin intohimoni oli tulenpunainen. Hiusvärin tummumisen jälkeen löysin puuterinväriset vaatteet, joita kyllä rakastan edelleen. Vaaleanpunainen on hiipinyt kuvioihin pikkuhiljaa, enkä voi enää laskea irti! Pinkkiin en kuitenkaan pukeudu, ainakaan vielä. Pinkki on ihana ja intensiivinen, ja mulla on monia pinkkejä käyttötavaroita, kuten Lumia, sen uusi kotelo ja lompakko jne... En silti osaisi pukeutua siihen!
 


 
Neule: Stradivarius
Farkut: Kappahl XLNT
Kello: Guess
Sormus: Spirit Store

 
 
Budapestiläisestä Mangosta tarttui siis viime viikolla mukaan ihana kotelo mun Lumialle. Olin katsellut koteloita jo jonkin tovin, mutta nyt löytyi se juuri oikeanlainen!
 
 
I amistä Budapestistä löytyi ihastuttavat kukkakorvikset! Niitä hypistellessäni ystäväni Liisa vaan totesi: "Heidi, ne on ihan sun näköset!" Ja niinhän ne tietysti olikin :)


Vadelman väri huuliin löytyi myös Budapestistä: mulle entuudestaan tuntematon merkki ja sen halppishuulipuna osoittautuikin aika herkulliseksi.

 
Mulla on taas matkalaukku pakattuna ja viikonloppuna reissu edessä. Lähden anopin ja nadon kanssa kylpemään Tallinnaan. Ihanaa, kauneushoidot ja hemmottelu odottaa!
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti