maanantai 18. maaliskuuta 2013

Sushia ja sisko Helsingissä

Mun viikonloppumatka Tallinnaan alkoi jo viime torstaina, kun lensin iltapäivällä Oulusta Helsinkiin. Ostaessani lentoja tammikuussa ei edulliseen hintaan ollut tarjolla kovin kummoisia vaihtoehtoja, joten päätin käyttää tilanteen hyväkseni, ja nähdä kavereita matkan varrella. Helsinki-Vantaalta bussi veikin mut suoraan mun hyvän ystävän Marin luokse. Olemme Marin kanssa olleet läheisiä lukiosta asti, ja hän oli myös mun kaasoni, kun menin kultani kanssa naimisiin vuonna 2010.
 
Marilla oli tietysti jotain ihanaa suunniteltuna mun varalle, nimittäin home made sushia! Aivan loistavaa, sushi onkin mun suurta herkkua! Kaiken huipuksi pääsin itsekin käärimään ensimmäistä kertaa koskaan makirullia, joiden sisään laitoimme kurkkua, porkkanaa, lohta ja wasabia.
 

 
Me tytöt emme tietenkään jääneet jälkiruuatta, vaan Mari loihti vielä suussasulavaa omena-kaurapaistostapaistosta vanilijajäätelön ja -kastikkeen kera.
 
 
Perjantaina lähdin lounaalle siskoni Katjan kanssa. Johto Cafén salaatiti maistuivat ja keväinen auringonpaiste piristi!
 

 
Katjan olisi myös varmasti tunnustauduttava varsinaiseksi muodin suurkuluttajaksi! Ihana tyyli hänellä ainakin on, raikas ja inspiroiva, vaikka onkin varsin erilainen kuin omani. Katja näyttikin erittäin hyvltä myös tuolloin perjantai-iltapäivänä.
 
 
Loppuun vielä hieman hehkutusta keväisestä Helsingin auringosta (vaikka keli oli aika viileä) ja mun uudesta talvitakista, jonka bongasin Vilan verkkokaupan alesta! Sininen on ihanaa vaihtelua mun muuten niin mustanpuhuvaan takkivalikoimaan, ja roosat asusteet (itse tehdyt) sointuvat nekin siihen varsin hyvin. Aurinkolasit Mangosta ja saappaat vanhat, mutta rakkaat.

 
Huomenna tunnelmia Tallinnasta, jossa vietin ihanimman viikonlopun aikoihin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti