keskiviikko 1. tammikuuta 2014

Happy New Year 2014



Hyvää uutta vuotta! Nyt se siis alkaa, vuosi 2014!

Mä juhlistin eilen uutta vuotta tunnelmallisesti perheen kesken Sipoossa. Ohjelmassa oli hyvää ruokaa, kuohuviiniä, kokko, raketteja, pelokas koira ja hyvää seuraa. Puolilta öin kaikki muut menivät ulos ampumaan raketteja ja mä toivotin uuden vuoden tervetulleeksi olohuoneen pöydän alla tärisevän Freyan kanssa. Rento uusi vuosi on meillä jo jonkinlainen perinne: Freyaa ei tietenkään voi jättää yksin kotiin paukkeeseen eikä ajatus vuodenvaihteen juhlistamisesta baarissa houkuta yhtään! Niin paljettimekon sijaan puin päälleni farkut ja neulepaidan.

Vuoden ensimmäinen päivä alkoi rennosti saunoen. Pääsin myös heti maistelemaan entuudestaan tuntemattomia makuja, kun talon emäntä loihti lounaaksi paistettuja muikkuja ja perunamuussia. Olin lähes yllättynyt, kuinka hyvältä ruoka maistui!

Eilen pohdin kaikkea sitä hyvää, mitä vuosi 2013 antoi. Koskaan ei voi tietää, mtiä uusi vuosi tuo tullessaan, mutta ainahan sitä saa toivoa tai jopa pyrkiä vaikuttamaan asioihin! Mulla ei ole tapana tehdä uuden vuoden lupauksia, mutta nyt teen poikkeuksen. Lupaan  pyrkiä kaikin mahdollisin keinoin toteuttamaan itseäni ja tekemään mun ja Juhon elämästä entistä ihanampaa! Hauskaa vuodessa 2014 tulee olemaan se, että pääsen yliopistolle takaisin normaaliin luento & tenttiminen -arkeen opetusharjoittelun jälkeen. Ja koska opetusharjoittelu on ohi, mulla on jälleen oma elämä: nyt mulla on toivottavasti aikaa laittaa syksyllä ostettu sporttipassi laulamaan! Haluan tuntea itseni aktiiviseksi ja terveeksi! Ilmottauduin uudelle tanssikurssille, joten odotukset myös sen suhteen ovat varsin korkealla. Toivon saavani sijaisuuksia ja työkokemusta ja tietenkin myös kesätyön! Olisi upeaa, jos mun ja Juhon pitkäaikainen haave kuukauden vaellusreissusta onnistuisi. Viron kielen ja kulttuurin opinnot jatkuvat ja olisiko edes vähän hienoa, jos tämän vuoden aikana oppisin vihdoin oikeasti puhumaan kyseistä kieltä?! Varmaa kuitenkin on, että alan tehdä gradua tänä vuonna. Menen myös katsomaan siskojeni kanssa  Justin Timberlakea toukokuussa ja Marin kanssa Cheekiä Stadionille elokuussa. Haluan viettää enemmän aikaa ystävieni ja läheisteni kanssa. Uusi vuosi - uusi mahdollisuus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti